A legtöbben egy hibás számlát sztornózták majd új számlát állítottak ki. A NAV ezt a gyakorlatot nem engedi, elvárja, hogy ha egy számlának előzménye volt, akkor az adatátadáskor hivatkozzunk rá. Számlát csak a számlán szereplő tranzakció megszűnése esetén sztornózható, minden más esetben helyesbíteni kell. (ezt gyakran számlát helyestesítő okmánynak is hívják)Az Apolló rendszerben nem csak a számla tételeit, hanem a számla fej adatait (szállító, vevő adatok, dátumok) is helyesbíthetjük. Ehhez a törzsadatokat kell a helyesbítő számla lezárása előtt módosítani.Az “Egyéb adat” mezőben javasoljuk az ilyen jellegű változtatásról a vevőt tájékoztatni.Ha a NAV ERROR hibával visszadobja a számlát (pl. a vevő adószámának hibája miatt), akkor azt is a helyesbítő számlával újra küldhetjük.FONTOS!A helyesbítő ill. a sztornó számla készítésével várjuk meg az eredeti számla NAV visszaigazolását, mertkülönben nem találja meg az eredeti számlára történő hivatkozásként megadott számlát.