Apolló a szoftver, amely Önnel gondolkodik.
Tájékoztató
Számlahelyesbítés, sztornózás
A legtöbben egy hibás számlát sztornózták majd új számlát állítottak ki. A NAV ezt a gyakorlatot nem engedi, elvárja, hogy ha egy számlának előzménye volt, akkor az adatátadáskor hivatkozzunk rá. Számlát csak a számlán szereplő tranzakció megszűnése esetén sztornózható, minden más esetben helyesbíteni kell. (ezt gyakran számlát helyestesítő okmánynak is hívják) Az Apolló rendszerben nem csak a számla tételeit, hanem a számla fej adatait (szállító, vevő adatok, dátumok) is helyesbíthetjük. Ehhez a törzsadatokat kell a helyesbítő számla lezárása előtt módosítani. Az “Egyéb adat” mezőben javasoljuk az ilyen jellegű változtatásról a vevőt tájékoztatni. Ha a NAV ERROR hibával visszadobja a számlát (pl. a vevő adószámának hibája miatt), akkor azt is a helyesbítő számlával újra küldhetjük. FONTOS! A helyesbítő ill. a sztornó számla készítésével várjuk meg az eredeti számla NAV visszaigazolását, mert különben nem találja meg az eredeti számlára történő hivatkozásként megadott számlát.